Header Ads

  • Breaking News

    Call Css By Local


        <meta http-equiv="X-UA-Compatible" content="IE=edge">
        <meta name="viewport" content="width=device-width, initial-scale=1">
        <meta name="viewport" content = "width = device-width, initial-scale = 1.0, minimum-scale = 1.0, maximum-scale = 1.0, user-scalable = no" />
     
        <link rel="stylesheet" href="/js/jquery.mobile-1.4.5.min.css">
        <script src="/js/jquery-1.11.3.min.js"></script>
        <script src="/js/jquery.mobile-1.4.5.min.js"></script>
    <link rel="stylesheet" href="/js/jquery.mobile.structure-1.4.5.min.css" />
    <script src="/js/jquery-1.11.1.min.js"></script>
        <script src="/js/html5shiv.min.js"></script>
        <script src="/js/respond.min.js"></script>
      <link href="/js/footable.min.css"
      rel="stylesheet" type="text/css" />
     <script type="text/javascript" src="/js/jquery.min.js"></script>
        <script type="text/javascript" src="/js/footable.min.js"></script>

    ไม่มีความคิดเห็น

    Post Top Ad

    ad728

    Post Bottom Ad

    ad728